Nesta pantalla podrás identificarte e acceder ao contido de “Web Apps”

Facendo “click” no seu usuario,abrirase unha páxina como na imaxe que poderá cambiar o seu contrasinal.

Nesta imaxe se mostra as diferentes opcións que temos a disposición do profesorado.

COMO CREAR UNHA RESERVA

Vamos a crear una reserva en el salón de actos.

Para reservar indique motivo, nº de prazas (se quere compartir) e as horas que precise.

  • As reservas en vermello non se poden compartir (cine, charlas…)
  • As reservas en laranxa pódense compartir se queda espazo suficiente.

Por exemplo nesta imaxe vemos a 4ª hora e 5ª hora reservada en cor laranxa coa posibilidad de compartila con 70 alumnos máis.


Se fora preciso, pode eliminar a súa reserva directamente na icona “X” que segue ao seu nome.

Na icona do ollo pode accederse ao listado das últimas reservas.


Aquí poderá consultar e eliminar as súas reservas, sen ter que desprazarse polo calendario.

Na icona do reloxo pode accederse a crear unha reserva periódica.


Nesta imaxe se mostra o formulario cos todos os datos solicitados para a creación da reserva periódica.

Crear una incidencia

Seleccionamos este apartado para crear unha incidencia

Nos levará a unha páxina idéntica a da imaxe e só teremos que completar os datos.

Nome de equipo e persoa (usuario).

Correo eléctronico (se mandará a resolución da incidencia ao correo).

-Seleccionar categoría correcta (informática,limpeza).

Lugar onde se orixina a incidencia (aula,administración do sistema,aula virtual).

Describir o causante da incidencia ou a suxestión que queres transmitir.