Por Nós e para Nós

Feito por Nós e para Nós

Xogos de producción propia

Desenvolvidos nos módulos de informática

A maioría programados por alumnos nas clases de programación do Ciclo Superior de Desenvolvemento de Aplicacións Informática. Para xogar, primeiro tes que descargar os arquivos.

• Buscaminas (II). Xogo realizado por Miguel Escudeiro alumno de DAI 1, durante o curso 2009-2010.
  • NIM. Xogo realizado por Áxel Costas Pena en primeiro de DAI, durante o curso 2009-2010, na asignatura de Programación en linguaxes estructuradas.
  • Buscaminas (I). Xogo realizado por Carlos Álvarez López en primeiro de DAI, durante o curso 2008-2009, na asignatura de Programación en linguaxes estructuradas.

Outros xogos desenvolvidos para as clases de programación

Algún destes xogos foron programados para impartir clases de programación na antigua FP de informática, outros foron preparados para dar clases nos ciclos de informática.

• TicTacToc (ou 3 en raia). Programado en Visual Basic para as clases de Metodoloxía da Programación.
  • As damas. Programado en Visual Basic para as clases de Metodoloxía da Programación (ten que xogar dúas personas, a máquina non xoga sola).

Videos e presentacións

Promocións de lugares e sitios de interese producidos como traballos de clase ou videos de actuacións, concertos, …. . A maioría almacenados en YouTube. As veces poden ir un pouco lentos. Paciencia … . Se eres alumno do instituto, tes un grupo ou te gusta facer videos, e queres que os poñamos na web para promocionalos un pouco, podes enviar un correo ao servizo demantemento indicando que é para a web para que nos poñamos en contacto contigo.

Marín antiguo

Fotocomposición do Marín de fai anos feita por un alumno para un traballo do Ciclo Superior de Comercio e Márketing durante o curso 2009-2010.